Sayfalar

www.mabutuner.com

20.06.2011

ÜSTÜMDEKİ ATALET*

Nasıl bir bıkkınlık ve hayattan kopuş yaşıyorsam artık, Mardin'den döndüğümde tokyolarımı içinden çıkardığım poşet hala halımın üstünde duruyor. Halının yıllarca aynı yerde durması yadırganmaz; ancak üstünde boş ve içinden tokyolar çıktığı için işe yaramayacağı kesinlik kazanmış bir poşetin durması ilginç.

Biliyorum, birçoğunuz gelecekte benim dünyanın kaderinde önemli rol oynayacağımı, Türkiye'nin süper güç olma yolundaki en kritik adımlarını beni sayemde atacağını umuyordunuz, hatta bundan adınız kadar emindiniz. Abartmak istemem ama R.T.E.'den bile  daha başarılı olacağımı düşünenlerinizin sayısı hiç de azımsanacak bir sayı değildi.

Olmadı, oldurmadılar... Herkesi hayal kırıklığına uğrattığım için çok özür dilerim... N'apıyım ulan! Sıradan bir adamım işte, üstüme gelmeyin.

Bu zor günümde telefonla yanımda olan ve Galatasaray'da top oynamak istediğini söyleyerek aracı olmamı isteyen Drogba'ya, alkollü diliyle ne dediğini tam olarak anlamadığım fakat yanımda olduğunu hissettiğim Amy Winehouse'a ve Apple'ı sayemde alt ettiğini satır aralarındaki alt metinlerde dile getiren Mert Erdir'e teşekkürlerimi bir borç bilirim.

Sizin MABU'nuz.


* Ligler ne zaman başlıyor! Çok sıkıldım; beni kitap okumak zorunda bırakmayın.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder