Sayfalar

www.mabutuner.com

25.06.2011

VE HURŞİT GÜNEŞ VE CHP VE HOŞGÖRÜ

Bilmeyen kalmadı, Hurşit Güneş 'Üçgen Takma' projesiyle kamuoyu gündemine oturdu. 

"Bakın çok ilginç bir şey yapacağız, üçgen biçiminde birbirimize takacağız." dedi, doğru, hakikaten ilginçti bu açıklama. "Ben Haydar beye takacağım, Haydar bey Mehmet beye takacak, Mehmet bey de bana takacak ve yarın böylelikle gazeteler için bir haber niteliği olan bir şey çıkacak."

Şimdi:
1. İşin yanlış anlamasını geçtim, böyle saçma bir 'üçgen takma'dan haber çıkmasını bekleyen milletvekiline ne diyeceğimi bilemiyorum.
2. Hurşit bey ertesi gün Meclis girişinde kendisine uzatılan mikrofonları fırsat bilip, alay konusu olan yorumu yaptığı sırada arkasında duran, sinirlerine hakim olamayan gazeteciyi küçümsedi. Hırsını gücünün yettiğinden çıkarmaya kalktı.
3. Hurşit bey internette dolaşan videoya kızdı ve insanların akıllarının kötü olduğu mealinde bir açıklamada bulundu.
4. Hurşit bey elini vicdanına koysun, kendisi RTE'nin böyle bir cümleyi kameralar karşısında kurduğuna şahit olsa o an ne düşünür, arkadaş sohbetinde neler derdi?

İşte düşünce özgürlüğü, özgür mizah ve benzeri kavramları dilinden düşürmeyen Hurşit bey (ve tabii ki CHP) herkesin ne dendiğini bilmekle birlikte şakasını yaptığı bir olayda durumu hazmedemedi ve saçma sapan bir açıklama yaptı. Oysa ben beklerdim ki "Gerçekten haber olduk; ama düşündüğümüz gibi bir haber olamadık. Türkçe'nin zenginliği." türünde açıklamalar yapılsın.

Kavramlarla rol kesmek, gerçekle karşılaştığında biçtiği rolü inkar etmek böyle bir şey olsa gerek. Neden CHP başarılı olamaz?... CHP kafası sözde kalmış, fiiliyatta sıfır.


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder