Sayfalar

www.mabutuner.com

24.08.2011

TÜRK FUTBOLUNUN UTANÇ GÜNÜ

UEFA'nın kölesi olmuş, kişilik zaafiyeti içinde bir Federasyon istemiyorum. "Sömürge Valisi" emrinde bir Federasyon istemiyorum.

Fenerbahçe'nin Şampiyonlar Ligi'ne katılamayacağı baştan açıklansa hiç umursamazdım bile; ancak UEFA'nın ülkemize gelip 3. Dünya ülkesi muamelesi çekmesi ve karar dayatması ülke tarihi adına fevkalade zavallı bir durumdur.

Bence Türk futbolunun utanç günüdür bugün.

Atatürk ve silah arkadaşları batının uşağı olmamak için Kurtuluş Savaşı'nı başlatmışlardı, oysa şimdi görüyorum ki bir adım bile yol alamamışız. Yazıklar olsun.

Karar vermekten âciz insanlar başkalarından aldıkları emirlerle ülke futboluna yön vermeye çalışıyorlar. "Kararı kulüplere bıraktık." diyerek acziyetini belli eden Federasyon, karar vermekten korkan bu Federasyon, Fenerbahçe'nin Şampiyonlar Ligi'ne katılma kararını yazılı olarak bildirmesine rağmen, yani Fenerbahçe'nin kendine güvenini beyan etmesine rağmen bu Federasyon yurtdışından aldığı emirle kararını verebildi. İşte budur utanç verici olan.

Fenerbahçe Şampiyonlar Ligi'ne katılmazsa yok olmaz, katılamadığı yıllar da oldu, ama bir "sömürge valisi"nden emir alınarak kupa dışında tutulmuş bir Fenerbahçe Türkiye'nin gururu olmalıdır.

Türk futbolunun utanç günüdür bugün.


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder