Sayfalar

www.mabutuner.com

15.12.2011

GOOGLE ŞAMPİYONLARI AÇIKLANDI

Google'da 2011 yılında en çok aranan kelimeler, kişiler listelenmiş. Haberin tamamı Habertürk'te.

Haberi okudum; beni ilgilendiren bir arama yok. Daha ziyade Türkiye'deki aramalar verilmiş ve onların da neler olduğunu aşağı yukarı biliyoruz. Ama dünya çapında yapılan aramalarda tanımadık, bilmedik bir isim ilk sırada yer alıyor: Rebecca Black. (Bilmem bileniniz var mı?) Doğal olarak insan merak ediyor: Kim bu Rebecca Black!

Google'da birinci olmuşu Google'da aramak gerekiyor ki söz konusu şahsın nasıl, neyle ünlendiğini bileyim, düşüncesinden yola çıkarak aradım ve ilk sırada şu video çıktı: Rebecca Black-Friday.

Tipik bir teen-age şarkısı... ama bir şarkı düşünün ki yaklaşık on bir buçuk milyon insan izlemiş olsun, yalnızca yetmiş beş bin kişi beğensin ve üç yüz bine yakın kişi -yani beğenenlerin dört katı- beğenmesin. Bu sonuçlardan tahmin edeceğiniz üzere şarkı berbat. Ben link verdim; ama dinleyin diye değil, dinleyeceğim diye inat ederseniz arama zahmetine girmeyin diye. Ararsanız (tavsiye etmem) sizin de göreceğiniz üzere kızcağız pek aman aman bir kız değil. Düz topçu, bir Alex değil mesela. Ben de Rebecca'nın yerine Alex'i koydum. Canım yaa!



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder