Sayfalar

www.mabutuner.com

3.03.2012

SHAKİRA VE YAN ETKİLERİ

Bunu gerçekten merak ediyorum: Acaba Shakira sadece benim mi midemi  bulandırıyor?

Hani, cinsel tercihlerinde sapma görülmeyen bir erkek olarak (ki ona şüpheniz olmasın) Shakira’ya hayran kalmam beklenebilir, hoş kız; ama yapılan iş o kadar ucuz ve seviyesiz ki vıcık vıcık kadın pazarlama kokuyor. Kim kıça bakıp da albüm alır ki! Televizyonda görsem panikle kanal değiştiriyorum, değiştiremediysem bir soda açıyorum.

Geçen gün televizyonda Shakira’yı görünce hemen kanal değiştirmek istedim; ama heyhat! Kumandayı kağıtların altında kaybetmiştim, panikledim, elim ayağıma dolaştı ve can havliyle fişi çektim. Kızım, anan babam yok mu senin!

Shakira’nın son klibi tanıdığım bir arkadaşımda yedi şiddetinde deprem etkisi yaratmıştı ve arkadaşım kendini camdan atmıştı. Evi zemin kattaydı; ama bu içinizi rahatlatmasın; çünkü tanıkların anlattığına göre arkadaşım hayatta kaldığını fark edince kulaklarını tıkıyarak çığlıklar eşliğinde ve hızla çatıya koşmuş, re-atlamış. Felç olmuştu. Belden aşağısı tutmuyordu. Hastanede ziyaretine koştum, sinir krizi geçiriyordu; felç olduğu için değil, doktorunun adı Şakir’di.

Gözleriyle ötenazi talebini göze getirdi.

Ucuzluk var, her yer ve her şey Sosyete Pazarı'na döndü.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder